3 Eylül 2007 Pazartesi

Nalan - Sonunda Bitti

Nalan - Sonunda Bitti

Albüm Adı : Adresi Biliyorsun??


Ayrildik iste sonunda bitti
kim hakli kim haksiz ne fark ederkii?
ne ben senden iyi nede sen benden
sonucta bir bedene sigamadik kiii
ne ben senden iyi nede sen benden
sonucta bir bedene sigamadik kiii

Uslansanda fark etmez benim icin öldüüün
dün gece son gözyasim akti hayata döndüüüüm
eski bi sevdayi sizlattin diye
cok sevdim zannetmistim artik gözümden düstüün

Uslansanda fark etmez benim icin öldüüün
dün gece son gözyasim akti hayata döndüüüüm
eski bi sevdayi sizlattin diye
cok sevdim zannetmistim artik gözümden düstün


Ayrildik iste sonunda bitti
kim hakli kim haksiz ne fark ederkiì?
ne ben senden iyi nede sen benden
sonucta bir bedene sigamadik kiii
ne ben senden iyi nede sen benden
sonucta bir bedene sigamadik kiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder