5 Eylül 2007 Çarşamba

Ogün Sanlısoy - Hadi Beni Güldür

Ogün Sanlısoy - Hadi Beni Güldür

Albüm Adı : Üç


Aynaya sordular güzel miyim diye
Dedi bırak yüzünü bak şu gözlere
Eğer parıltı varsa,yüreğin çarpıyorsa
Bu dünyada senden güzel mi var
Bu dünyada her şey güzel bi bak

Keyfin kalmamışsa susar bu şarkılar
Giyinip boyansan da renkler solar
Sebebin kalmadıysa varolmak ızdırapsa
Yüzünde maskeyle geçer yıllar

Hadi beni güldür biraz(x2)
Daha yolumuz var daha çocuğuz inan

Hadi beni güldür biraz(x2)
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan

Aynayı kırdılar güzel göstermiyor diye
Bölündü parçalar çoğaldılar
Parıltı kalmadıysa,yüreğin çarpmıyorsa
Dünyadan ala cehennem mi var
Dünyada hala cehennem mi var

Hayat toz pembe olur sen istersen
Ne ekersen biçersin bu gizemli bağda
Bir yanın karanlık bir yanın aydınlık
Işık bir yerdense şüphen mi var

Hadi beni güldür biraz(x2)
Daha yolumuz var daha çocuğuz inan

Hadi beni güldür biraz(x2)
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder