31 Ağustos 2007 Cuma

İlhan İrem - Uçun Kuşlar

Seninle buğulu bir çiçek gibiyim
Seninle boy verip yeşereceğim
Seninle rüyalarda gerçek gibiyim
Seninle ömür boyu güleceğim
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun alın götürün beni de
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun ahh götürün beni de
Sözlerin telefondan boğuk geliyor
Gözlerin çok uzaktan donuk geliyor
Her mevsim sen olmadan soğuk geliyor
Nerdesin ömür sensiz geçip gidiyor
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun alın götürün beni de
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun ahh götürün beni de
Seninle ayrı ayrı iki damlayız
Seninle geleceğe yağmalıyız
Ufukta bizi bekleyen günler var
Yeter ki aynı yöne koşmalıyız
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun alın götürün beni de
Uçun kuşlar uçun yarin olduğu yere
Uçun kuşlar uçun ahh götürün beni de

- Şimdi radyoyu açtım; şarkımız çaldı. Başka bir boyuttan
seslenir gibisin.
Deniz kıyısında dolaştım biraz. Evet bizden sıkılmış. Bence
duruyorlar hala.
Dalgalar bizden yana; ama kuşlardan bir haber yok.
Belkide başka bir yöne göçüyorlar. Senin göndermediğin,
uzak, çok uzak bir yere!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder