5 Eylül 2007 Çarşamba

Pit10 - Benden Nefret Ediyorsunuz

Arkamdan konuşun arkamdan daha fazla konuşun arkamdan küfredin daha fazla küfredin bana diss atın daha fazla diss atın daha fazlasını yapın, benden nefret ediyorsunuz çünkü cebimde param var temiz bir hayat yaşıyorum polis tarafından aranmam ailem alın teriyle para kazandı yaşıyorum apartmanda ev etiler semtinde hem de tam ortasında.benden nefret ediyorsunuz rap ortamında takılmam partilerde ön plana çıkıp ortalık malı olmam öyle herkes muhatabım değil üç beş arkadaş gerisi ne yapmış takmam selam verip geçerim baş baş. benden nefret ediyorsunuz sokaklarda yaşamam starbox da kahve içeriz kmk ile durmadan mekanlar glorya jeans kırıntı.. falan belki size göre bir servet ödediğim hesap. benden nefret ediyorsunuz götüm fazla kalkık yanımdakı kızlar taş sizinkilerin memeleri sarkık maddi durumum iyi diye beni farklı yaptınız ama kimseyi ilgilendirmez aramızdaki farklılık. benden nefret edin çünkü sizden değilim arkamdan hep küfredin ben kendime kefilim.dünyalarımız farklıdır anlaşamıcaz eminim ama giren çıkan ne sade rapimi dinleyin!.. benden nefret ediyorsunuz çünkü sizi hiç takmadım 99 da aldım yolumu arkama bakmadım rapimi dinleyince kıçınız düştü eleştiremediniz ama fesatsınız be özel hayatımı incelediniz.benden nefret ediyorsunuz özel kolejde okudum sizin gibi birer hayta olmadım budur onurum beni uzaktan izlediniz imrendiniz biliyorum hiçbir zaman benim gibi olamadınız olmanızı diliyorum . benden nefret ediyorsunuz sizin gibi şopar değilim diye mahalle karısı kılıklı kankalarım yok acaba niye siz adam pataklamakla övündünüz ben sakinliğimle siz kimyasal kullanarak övündünüz ben temizliğimle. benden nefret ediyorsunuz benim gibi olamadınız sürekli aleyhime kullanılacak mizahı az kovaladınız ben rap yaptım sizse internette kıç büyüttünüz beni sürekli takip edip sürekli dövündünüz . benden nefret edin çünkü sizden değilim arkamdan hep küfredin ben kendime kefilim.dünyalarımız farklıdır anlaşamıcaz eminim ama giren çıkan ne sade rapimi dinleyin!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder