5 Eylül 2007 Çarşamba

Pit10 & Canka - Miliir Müzik

lalala is the madafacky pi I'y te pit10 lalala yine birlikteyiz cankayla biz bibibi bu track milir müzik anasını
haha şuan uykumuz var yav ama yine mikrofondayız naber pit
1 2 mayıs 2006 ekibibikaptım hedefe vardı kotbin önüne vardık ama birazda zordu nerede kaldık akşam üstüaçkaldık
yemeği bekle yen derby 4 **** lı otelde odada bekle yen bi servis
karnımız guruldadı yemek istedikce bekledik cankanın göbeği nin indiğini hissedince besledik sabahın 6:30 zu uyanın artık ayy noluyo yarım sa. kahvaltı canka hala aç karnı doymuyo wark kaptanı elimizde ayakta uyuyan bir zombi var tıpkı dibimizde bir sigara yakan altı kazan saplantıyan ruh var gizli sokulan içkide kulvar imarı boşalttık oov şişeye musluk tan sudoldurduk çakmasınlar oov saat 9:00 sahne var ve elerimizde bira kazanmak umrumuz da değildi dostluk oluş ila sesim hala kısıkya pit10 dan sonra ne gelir pit10 gelir
hehe ha çok komik
lalala is the madafacky pi am ke a bastır kanka
lalala bu track milirlerin anasın lets gov taksim meydanında 22 mayım akşam taksiden indi 2 ayı oteli çok
iyi tarif etiselver salığ beni takip edin biliyorum hala oteli hala bulamadı yemekte ovye zippo bedava odamızda ilk işi pit10 helada bakkal danefesal ruhbar çıkdur kumbarakır aç dur savaşı 4 saat yatıpuykumualamadım hadi kahvaltıya huysuzuyaraladım dedim napior bu seksi kuför fuck dis menejeri yan oda ya duvar ör aman da mayk rapin poposu yandı atölyedekapışmak kolonu açtık günün birasasını artı kahve sandık 25 mayıs info ile sahne aldık her gün milir lalala is madı fuck'y no dim pos bu akşam kesin havuza gircez lalala organizasyon bitti buson koz en semimi tutsana
lalala oğlum busubuz gibibi ben girmem lalala kerim saçımı
yaparmıs lalala nasıl yapıyosun lan anaftarı unuttum ya yine deniz gözlüğümü unuttum hemen alıp geliyorum böylegir
olmaz ogözlük numaralı onu takmaz sa 1 şey göre miyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder