5 Eylül 2007 Çarşamba

Pit10 - Tek Aşkım Rap

Yıllar öncesini hatırlarım karı kız peşinde
maksat ilgi çekmek yandım şaklabanlık atesinde
ne gerek vardı olmadı hiç biri yürümedi maximum 2 hafta
sonra vururdum tekmeyi güzel kızımız yasta
zamanla salladım tekmeyi amacım aşık olmaktı
neydi bu işin tekniği bulamadan umudumu kesmekti
kaderim galiba buydu gönlüme görede biri yok
her kız da bir kusur buldum her zaman aynı periyot
arada sırada bir kıvılcım olustu ama sönmesi gecikmedi
gayret ettim basaramadım kaçanı kovalamak bana göre deildi
gayret ettim kankam yazıldığım kızla mesajlaştı
eminim amacı motive etmek deildi duygusallaştı
yine bu kalp ve yine bu harbe cıkmıcam çünkü aşkım
etrafımdakiler şaşkın adını söylim rap daha fazla ilerlersek müzik
mankenleri bile istemem onda en güsel fizik

Rap Tek aşkım oldu rap tek dostum
yıllar yılı süre gelen düzenimi bozdu
artık şıllıkları takmam çünkü düzenim
böyle kuruldu böyle gidecek anladın mı güzelim...

Rap Tek aşkım oldu rap tek dostum
yıllar yılı süre gelen düzenimi bozdu
artık şıllıkları takmam çünkü düzenim
böyle kuruldu böyle gidecek anladın mı güzelim...

Kaç senedir mi çıkıyoruz altıncı yıl dönümü bu
beş sene platonik ondan sonra altı senedir nişanlı
düğünümüz ihtişamlı olsun düzenlesin ex aşklarım
halay çekilmesin çok saçma ver mikrofonu ben başlarım
sizler gibi hayırsız deildi rap bayırsız
düz yollarda keklik avladık eğlendik yeri geldi ağladık
neyse o zaman evlenelim isteyelim rapi babasından
Allah'ın emri Peygamberin kavliyle
ewet bu aralar çok tribalim piskopata bağladım
sanmaki beni reddedecek karıların arkasından ağladım
bu böyle dünya düzeni saç uzunsa akıl kısa
bana çok ters geliyo bağlanamam öyle bi kıza
ama bende rap var bana dünyaları vere bilir
tek kelimem tek kursundur insanları yere sere bilir
o yüzden kendine dikkat et bundan ötesi görgüsüzlük
çünkü ölüm eşittir edepsizlik rap eşittir ölümsüzlük

Rap Tek aşkım oldu rap tek dostum
yıllar yılı süre gelen düzenimi bozdu
artık şıllıkları takmam çünkü düzenim
böyle kuruldu böyle gidecek anladın mı güzelim...

Rap Tek aşkım oldu rap tek dostum
yıllar yılı süre gelen düzenimi bozdu
artık şıllıkları takmam çünkü düzenim
böyle kuruldu böyle gidecek anladın mı güzelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder