30 Ağustos 2007 Perşembe

Fuchs - Hani Biz Kardeştik

Hani Biz Kardeştik sizi kalleşler
Beni bir anda sırtımdan vurdunuz
Senelerce beraber geçirdiğimiz saatler
Senelerce beraber geçirdiğimiz günler
Hepsi boşa gitti bir menfaat uğruna
Bir isteğin hayattaki oyunlarına
Sözüm söz, intikamın intikam
Hayatımda yok artık bana başka düşman
Sözlerim ve müziğim benim savaş stilim
Bu yüzden hiç şansınız yok karşımda
Değmezmiş sizin gibi pisliklere
Önemi yokmuş geçen güzel günlerin
Sizin aklınızda menfaat ve para
Al sana al sana Dünya kadar para
Satın alınmış olan köpekler
Fiyatlarını söyleyin bu köpekler kaç para (Ha)
Deydimi lan beni sattığınıza
Bu devirde biz kardeşiz Havacıva
Herzaman mecbursun satmaya
Herzaman mecbursun arkasından vurmaya

Nakarat:
Hani Biz Kardeştik Dediğimiz Günler
Tarih Oldu, tarih Oldu o Saatler
Artık Geri Gelmeyecek O Eski Dostun
Artık Geri Gelmeyecek O Sattığın Dostun
Şimdi Sıra Bende Artık Bende
Savaşıcam Sonuna Kadar Sizlerle
Benim Savaşımda, Savaşım Sözlerim
Stilim Müziğim, Çıkmayın Karşıma

Hani Biz Kardeştik seni adi köpek
Şimdi o kardeşin yok artık
Yok artık eskisi gibi günler
Bakın şimdi yanında birkaç paçozla beraber
Onlar senin hayatının en basit günlerinde satar
Ama ben sonuna kadar yanındaydım senin
Yalan değildi benim sana söylediklerim
Çünkü "Biz Kardeştik be moruk Kardeştik"
Senin o söylediğin sözler hala kulaklarımda
Hala kulaklarımda yankılanmakta
"Moruk sen ve ben biz kardeşiz
Bizi Dünya gelse yıkamaz, Gelse Yıkamaz"
Yıkamaz ha bu Dünya Bizi Belki Evet!
Ama senin Beynindeki Ufak Dünya yıktı Bizi
Al sana gerçek bir düşman
Al sana gerçek bir savaşçı 2000'den sonsuza

Nakarat:
Hani Biz Kardeştik Dediğimiz Günler
Tarih Oldu, tarih Oldu o Saatler
Artık Geri Gelmeyecek O Eski Dostun
Artık Geri Gelmeyecek O Sattığın Dostun
Şimdi Sıra Bende Artık Bende
Savaşıcam Sonuna Kadar Sizlerle
Benim Savaşımda, Savaşım Sözlerim
Stilim Müziğim, Çıkmayın Karşıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder