3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc Alakan - Seni Çok Sevmiştim

seni cok sevmistim neden beni birakip gittin canimi bile verirdim ama sen degerini bilemedin

seni cok sevmistim bebegim neden beni birakipta gittin sana canimi bile verirdim ama bendeki degerini bilemedin bana dunyalari verseler sana degismezdim ama acimadin halime birakipta gittin gidisinin ardindan her gece ictim ama yine sensiz kaldim yuregimdeki serserindikce icimde bir ates yaniyor oda seni sevgimdendir yardim et allahim sana muhtacim care bulamiyor dermansiz basim yildizlara baktigimda hep bir yildiz fazla parliyor benim icin o yildiz sensin bebegim ben sensizligi hak etmedim..bilirim seni asla unutmayacagim beni birakipta gittin simdi allahima dua ediyorum insallah bana birgun geri döneceksin diye eskisi gibi saracaksin diye beni sensizlige mahkim ettin su koskoca dunyada yapa yanliz birakipta gittin dayanirmi bu yurek sensizlige alisirmi bedenim bu aciya kaderimin önune gecemedim seni yitirdim senziz deli divaneyim anla artik bebegim istersen canimi vereyim sensiz ben bu cani ne eyleyim son sözumu söyleyim seni hala cok seviyorum ve aslaa unutmayacagim yasadigim surece hep seni sevecegim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder