3 Eylül 2007 Pazartesi

Mc Merhamet Feat Dy Nasty - Neden Aşklar Acıyla Bitiyor

Yow!!Merhamet feat Dy Nasty .........oww..

Neden aşklar acıyla bitiyor
Gözlerimdeki damla yaşlar tükeniyor
Neden aşklar acıyla bitiyor diye seslendi işte dy nasty sizlere
Bu sözlerimi yazdım bende gece gündüz defterime çilelerle geçen günler
Acılarla biten aşklar yok mu namuslu şerefli olan insanlar
Aynı çileleri benimle çekenler aynı acıları benimle görenler
Yine ben kaldım yalnız başıma gittin sen benim yanımdan ama
Kaldım kendi halimle başbaşa yine yandım sana artık gözyaşlarım
Dayanırmıyım dayanmazmıyım yeter artık bu acı çileler bitsin artık bu dertler
Bıktım artık dayanamıyorum sensiz yaşamıyorum mikrofon elimde duygularım ise içimde
Yoow dayanamıyorum dayanamıyorum!!!

Neden aşklar acıyla bitiyorr
Gözlerimdeki yaşlar tükeniyor..


Bitti bitti artık o günler de geçti ağlamak haykırmak istesemde
Bana yakışmayacağını biliyorum bende
Hayallerimi yıkılsa hep benden uzaklaşmak isteyendin sen
Neydi benim günahım soruyorum sana bide bakıyorum ban yapılanlara
Çekilen çekilmiş, ezilen ezilmiş acılar bitmiş senin ismin kalbimden silinmiş

Yeah Merhamet feat Dy Nasty ahh.
Bitti bitti bu aşk bitti bitti gözyaşlarım bitti
Acıları beraber çektik çileleri beraber gördük
Benim günahım neydi soruyorum sana
Seninle bişiyler paylaşmak istiyorum ama yoksun yanımda
Paylaşmak istediğim şey ne biliyor musun?
Şuanki acılarım ve şuan ki çilelerim
Ama niye niye çünkü çünkü bu aşk BİTTİ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder