3 Eylül 2007 Pazartesi

Mode XL - Dissable

Mode XL - Dissable



ıhhhh Yasin Bir bilmecem var çocuklar..Para karşılığı kırılacak oyuncaklar kıçınıza takılacak jaklar.. Haykırılacak haklar sırada. Seni kendine saklar arada beni yoklada götü kolla. Sonra hesabını sorma. Durduk yere düzeni boka bula polisi tara karşılığı para hahh.. Benden hatıra al bunu almazsan orospu çocuğusun anlıyomusun o zaman niye kala kalıyosun atıyosun bahaneni öldürdüm bunu biliyosun.. Yosmaya tasmayı ben taktım.. Beni becermeye çalışırsan seninde kaderin bu. Ne sandın piyasada kaldın aydın beni baydın... Kes sesini kadın... Yoksa keserim götünü kalmaz ne tuzun nede tadın heeh.. Siz mahkumsunuz bitmeye bende üretip sizi sikmeye... Yol üzerinde beni bekleyen tehlikeye göz kırptım beni bekle diye (bekle amc*k) .. Sendeleme gözünü açık tut 4 aç bu yolda kral değilsen kaç kaç.. Saklambaçtayız siz ebesiniz sonsuza kadar s*kileceksiniz.. Muhabire söyle beklesin (bekle lan g*t-bekle yarr**ım) şu serseri bir essin rüzgara takılan gelsin bir nefeslik çekilebilirsin.. Üflerim bitersin dilerim serserisin yoksa erken veda edersin... Telafisi yoktur.. Piçini okuttur ölmesin.. Hadi hadi hadi birazda sen yap yalvarırım bana dergini sat.. Kaçınılmaz vukuuat.. Kaç sayfa manşet yapsanda imkansız önce sen bir zar at... Yoksa çat kapı kırılır kalp alınan ah yok vah Yasin Johann Sebastian Bach tahtta ben varım senin payına düşen nah.. Şah mat kafadaki bant resim kaynağı resmime bak ananı babana sat almazsa eşantiyon olarak bacını kat.. Dergine koy yada ilksayına kapak yap... Aradan ayıkla payına düşenleri boktan rapçiyi maziye göm ben üflemeden sön bakma bana bön yada bön bön G*tünü dön g*tünü dön *mcık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder