3 Eylül 2007 Pazartesi

Mozole Mirach - Büyüklüğümdeki Küçüklüğüm

Mozole Mirach - Büyüklüğümdeki Küçüklüğüm

Albüm Adı : Sitemin Duan Olsun


MOZOLE MİRACH PART1:

Tovbe ettim büyüklüğümde küçüklüğüme gittim
Küçüklüğümde büyüttüğüm ağacım meyve verdi yiyemedim
Korkularla uyandığım her sabahta suratım ıslak
Ve penceremden şehrin görünen tarafı çırıl çıplak

Ancak güsel yönüde kendikendime oğrendiklerim
Kış aylarında yollar buzken okula geliş gidişlerim
11 yıl tam 4 kilometre yaz kış demeden git gel
Yırtık mont ve ayakkabıdan giren soğuk olamaz engel

9 yıl gördüğüm babam bir tokat bile vurmadı ve
11 aylık biraderi beşikte mozo salladı
Annem yarı baygın yatarken ben donuk bakardım (yea)
Elimde bir kolonya kendime gelmek için koklardım

Donan parmak uclarını hiç bir nefes ısıtamaz
Burnum akar mendil siler yara olur kapanmaz
Sorunsuz gecen bi gün ve dertsiz dakikam olmaz
Her gece gördüğüm o rüya gece peşimi bırakmaz


NAKARAT2X:

Büyüğüm küçüklüğüm bilinç altı
Yazılı geçmişim bilki dilim paslı
Ölüyüm-gölgem beden farklı
Yirmiye erdim 3 te 2 kaldı


MOZOLE MİRACH PART2:

Psikolojik depresyonlara anti depresanlar yarar
İltihap akar dişimden büyükannem elde ilaç zorlar
Diz kapaklarımda bisikletin eseri kabuklu yaralar
Geçmeyince sarılan kollar bacaklar sızlar

Kanayan yalnız yaralar deildi içimdeki cocukluğum
Aç geçirdiğim oğle yemeğinde mazeretim tokluğum
Kaybettiğim varlığım deil inan bana yokluğum
Asıl en cok koyan şey bilki bu yorgunluğum

Durgunluk bazen abartı kimi zaman bi sancı oldu
Elde olmayan nedenler evde boynu boğdu ve
Sorgu herdakika başka soruyu sordu sonra kovdu
Yanıldığım her gün benim için yorucu


İyi kötü 19 yılımı werdim adıma adıma mozz dedim
Ve adımı yazdım şarkıma bu yolsa ben başında
İyki doğdun şarkılarını okumasınlar kabullenmek
Zor iyiki doğdum iyiki varsın iyiki varım ben


NAKARAT2X


BEAT:BEATKEY
%50 sample

KAYIT:RODOSTO R2 STUDIO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder