30 Ağustos 2007 Perşembe

Fuchs - Askerden Mektup

Bu güne kadar yemin etmedikmi biz
Seninle dünya önümüze gelse eğilmek yok
Diye aldığım sözler hava bu dünya oldu kara
Dağlardayım hergün operasyon var be ana
Bir elimde tüfek öbür elimde bomba
Sırtımda sırt çantam mavi bere kafamda
Bütün dağlarıaştım mayınlardan kaçtım
Aklım ve kalbimse hep o sıcak yuvamda
Dönmek istiyorum ama şafak daha çok
Ümitsiz dağlarda dolaştım huzur n darem
Bu güne kadar merak etmediysen sen madem
İnşallah dönerim de hesabı alırım kardeş havalr attın kafama taktım bu rapi çaktım ah sende baktın

Nakarat
Gözlerimde damla yaşlar sözlerimde azda taş
Hayatım oldu kara bu dünya sanki karaşimdi nerdesin be kardeş sattın beni kalleş
Bu rüya bitecek ve tilki bir gün dönecek

Bu gece çok soğuk dolu da bastırmaka
Pusudayım ve azrailse yoklamakta
Yeminliyim mezarım olmayacak bugün burda
Kefenim ölçülsün istanbul sokaklarında
Ben döneceğim söz verdim sana ana
İnşallah allahta yüzümüzü çıkarmaz kara
Bizim tilki elbet dönecek derdin
Gece gündüz takvim sayar ve beni beklersin
Hesap günü gelecek kardeş sen ne dersin
Gözümün içine bakar belki yalan söylersin
O zayıf kalbime girer belki yenersin
Dağlarda kırılan kalbim ve nefretim.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder