30 Ağustos 2007 Perşembe

Fuchs - Bu Dünyada Yaşadıkça Savaş (feat 9.c.c)

Fuchs - Bu Dünyada Yaşadıkça Savaş (feat 9.c.c)


Nakarat
(2x)
Bu dünyada yasadikca savas
Yoksa seni mahvederler yavas yavas
Al eline mikrofonu ve saydir kelimeleri
Düsmanina anlat seni yenemeyeceklerini

9.c.c. :
Dahaca yasim 25 ama cok sey yasadim
Agac gibi kestiler hala hayattayim
Bahceden apar topar 4 duvara soktular
Günes isisi ve suyumu kistilar
Günes sahinim temiz suyumsa kadinim
Birisinden birini görmezsem cayir cayir yanarim
Aman allahim yeter bu kadar aci
Nerelere gitsem yüzüme kapilar kapandi
95 ilk cd piyasada, yasak üstüne yasak
Korsan satmakta hak yer plak sirketleri yamuk yapti
Buralara kadar geldim elimden tutan olmadi
Göze göz dise dis, pes etmedim
Ben nice savaslar yasadim, hala tas gibiyim
Yoluma tas koyanlari coktan geride biraktim
Allahim onlara acisin ben aciyamadim

Nakarat
(2x)
Bu dünyada yasadikca savas
Yoksa seni mahvederler yavas yavas
Al eline mikrofonu ve saydir kelimeleri
Düsmanina anlat seni yenemeyeceklerini

Fuchs :
Kararsiz yillar icinde kimlik aramazdim
Bu güne kadar sizinle kapismazdim
Oldu bittiye getirip hava attin
O günden bugüne ben kafama taktim
2 sene zorunlu verdik bu mola,
Mikrofonu aldim caktim bastan sona
Askimiz yokken saydirmak beter
Teketek savasta tek bir yumruk yeter
Kimine güc verdi bugün bu rapim
Kimine suc derdim bitmezdi kinim
Gözlerimden akan her damla
Sözlerimde ardi ardina halkalar
Ne dalgalar gördüm bugüne kadar
Okyanuslar bile hala kin sorar
Tilki haykirir huzur n darem
Dalgalarsa vurur hep cok erken

Nakarat
(4x)
Bu dünyada yasadikca savas
Yoksa seni mahvederler yavas yavas
Al eline mikrofonu ve saydir kelimeleri
Düsmanina anlat seni yenemeyeceklerini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder